Pagalba - Šeimoms

Šeimoms

Mūsų paieškos puslapyje šeimos gali rasti vaikų priežiūros paslaugų teikėjus Babysits svetainėje. Paieškos juostoje galite įvesti savo miestą, adresą arba pašto kodą, kad pamatytumėte vaikų priežiūros paslaugų teikėjus jūsų vietovėje.

Susidomėję vaikų priežiūros paslaugų teikėjai taip pat gali susisiekti su jumis, jei turite išsamų ir matomą profilį.

Jei norite nusiųsti žinutę vaikų priežiūros paslaugų teikėjui, galite su juo susisiekti apsilankę jo profilyje ir paspaudę mygtuką „susisiekti“.

Atkreipkite dėmesį: norint susisiekti arba atsakyti į vaikų priežiūros paslaugų teikėjus, jūsų profilio matomumas turi būti viešas arba tik platformoje ir turite turėti aktyvią „Premium“ prenumeratą.

Peržiūrėti Premium prenumeratos kainodarą.

Galite atnaujinti „Premium“ prenumeratą atnaujinimo puslapyje (po registracijos) arba naudodami „Babysits“ programą.

Galite bet kada atšaukti „Premium“ prenumeratą. Tai galite lengvai padaryti „Premium“ puslapyje.

Jei užsiprenumeravote „Premium“ prenumeratą naudodami „iOS“ programą, turėsite atšaukti prenumeratą naudodami „Apple“. Tai galite padaryti įrenginio nustatymuose naudodami „Apple ID“ skiltyje „Prenumeratos“.

Jei turite dienų iki „Premium“ prenumeratos, vis tiek galite naudotis „Premium“ paslaugomis likusias dienas po „Premium“ prenumeratos atšaukimo.

Jei kyla problemų atšaukiant „Premium“ prenumeratą, susisiekite su mumis.
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba

Kai kuriose šalyse yra užsakymų funkcija, kurioje galite rezervuoti susitikimus tiesiogiai per platformą. Šiose šalyse galite suplanuoti susitikimą, paprašydami rezervacijos vaiko priežiūros paslaugų teikėjo profilyje arba gautuosiuose.

Jei nematote šios parinkties, šalyse, kuriose užsakymai nepalaikomi, galite derinti susitikimus tiesiogiai per pranešimų sistemą, susitardami su vaiko priežiūros paslaugų teikėju dėl išsamios informacijos.
Sužinokite daugiau apie Babysits Bookings sistemą.

Taip tu gali! Kai jūsų „Premium“ prenumerata buvo atšaukta, per sutarties laikotarpį vis tiek galite pranešti naujiems vaikų priežiūros paslaugų teikėjams. Pasibaigus sutarties galiojimo laikui, vis tiek galite tęsti pokalbius, kuriuos jau pradėjote prenumeruodami Premium, bet nebegalėsite pradėti naujų pokalbių.

Kiek mokėsite vaiko priežiūros paslaugų teikėjui, priklausys nuo vaiko priežiūros paslaugų teikėjo ir situacijos.

Vaikų priežiūros paslaugų teikėjai nustato savo valandinius auklėjimo įkainius, atsižvelgdami į minimalų atlyginimą, jų kvalifikaciją, įgūdžius ir patirtį. Tai galite peržiūrėti jų profilyje.

Savo profilyje taip pat galite nustatyti tarifą, kurį norite pasiūlyti potencialiam vaikų priežiūros paslaugų teikėjui.

Galų gale jūs ir vaiko priežiūros paslaugų teikėjas turite susitarti, kiek jiems mokėsite.
Valandiniai įkainiai gali skirtis priklausomai nuo jūsų turimų vaikų skaičiaus, reikalaujamų pareigų, vaikų priežiūros paslaugų teikėjo tipo ir auklės darbo vietos.

Kai kuriose jurisdikcijose teisiškai privaloma sudaryti sutartį. Dėl šios priežasties ir tam, kad abiem pusėms auklėjimo patirtis būtų sklandesnė, siūlome užpildyti ir peržiūrėti mūsų priėmimo formą.

[Perskaitykite priėmimo formą] (/trust/intake-form/)

Jei turėjote neigiamos patirties su vaikų priežiūros paslaugų teikėju per Babysits, galite palikti atsiliepimą ir (arba) užblokuoti naudotoją.

Bet kuriuo atveju prašome pranešti apie vaiko priežiūros paslaugų teikėją mūsų palaikymo komandai per jų profilio puslapį. Tada kūdikiams bus pranešta apie šiuos pranešimus ir jie imsis visų reikalingų veiksmų.
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba

Reguliariai siunčiame jiems priminimų pranešimus ir el. laiškus, o neaktyvius profilius paieškos puslapyje slepiame. Tačiau taip pat galite atlikti keletą veiksmų:
* Jų profiliuose galite matyti paskutinę jų veiklą ir vidutinį atsakymo laiką. Rekomenduojame susisiekti su pastaruoju metu aktyviais vaikų priežiūros paslaugų teikėjais, kad padidintumėte tikimybę sulaukti atsakymo.
* Auklės gali nematyti ir neskaityti jūsų pirmosios žinutės. Tokiu atveju gali būti naudinga su jais susisiekti dar kartą.
* Paskutinis patarimas – būkite aktyvūs patys. Jei vaiko priežiūros paslaugų teikėjas pamatys, kad kurį laiką nebuvote aktyvus arba neatsakote į jūsų žinutes, jis gali padaryti išvadą, kad nebeieškote auklės ir greičiausiai jie su jumis nesusisieks.

Tėvai per 14 dienų nuo įsigijimo gali prašyti grąžinti visas „Premium“ prenumeratos lėšas*. Deja, po 14 dienų pinigų grąžinti negalime.

  • Tai taikoma tik „Premium“ prenumeratoms, įsigytoms tiesiogiai iš „Babysits“. Mokėjimai per trečiąsias šalis, pvz., „Apple“, neįtraukiami.
    Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba ir paprašykite grąžinti lėšas.

Papildomame paskyros puslapyje galite matyti mygtuką „Atnaujinti mokėjimo metodą“. Jei taip, galite spustelėti šį mygtuką, kad atnaujintumėte mokėjimo metodą.

Jei nematote šio mygtuko, šiuo metu neįmanoma atnaujinti „Premium“ prenumeratos banko sąskaitos informacijos. Tokiu atveju susisiekite su mumis, jei norite atnaujinti banko sąskaitos informaciją.

Premium puslapis
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba