Pagalba - Babysits profilis
Pamiršau slaptažodį, ką daryti?
Jei pamiršote slaptažodį, galite prašyti iš naujo nustatyti slaptažodį spustelėdami nuorodą „Pamiršau slaptažodį“, esančią po prisijungimo langeliu. Kai įvesite su paskyra susietą el. pašto adresą, el. paštu atsiųsime nuorodą slaptažodžiui nustatyti iš naujo. Jei vis tiek kyla problemų prisijungiant, susisiekite su mumis.
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
Kaip ištrinti paskyrą?
Savo paskyrą galite lengvai ištrinti paskyros puslapio apačioje spustelėję „išjungti paskyrą“. Kai ištrinate paskyrą, jūsų profilis taip pat bus pašalintas iš mūsų platformos. Jei esate vienas iš tėvų ir turite „Premium“ prenumeratą, ji taip pat bus atšaukta.
Paskyros puslapis
Kaip padaryti, kad mano profilis būtų privatus?
Jei norite, kad jūsų profilis būtų privatus, prisijunkite prie savo Babysits paskyros ir eikite į profilio redagavimo puslapį. Spustelėkite mygtuką „padaryti profilį privačiu“.
Kuo skiriasi „Premium“ prenumeratos atšaukimas ir profilio privatus?
„Babysits“ sistemoje atšaukus „Premium“ prenumeratą sustabdomas automatinis mokėjimas.
Jei nebenorite būti apmokestinti už Premium prenumeratą, bet norėtumėte ir toliau turėti prieigą prie paskyros, tai yra geriausias pasirinkimas.
Paskyrus privačią, jūsų profilis bus nematomas kitiems vartotojams. Šis veiksmas neatšaukia jūsų „Premium“ prenumeratos. Kol jūsų profilis yra privatus, galite tęsti bet kokius pokalbius, kuriuos jau pradėjote su kitais vartotojais.
Negaliu įvesti savo adreso ar pašto kodo, kodėl taip yra?
Pirmiausia patikrinkite, ar esate prisijungę prie savo šalies platformos; gali būti, kad negalėsite įvesti adresų, esančių už šalies, kurioje esate prisijungę, ribų. Tada įsitikinkite, kad naudojate teisingą pašto kodo formatą. Jei vis tiek kyla problemų, susisiekite su mumis.
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
Kaip atsisakyti el. pašto paslaugos prenumeratos?
Galite atsisakyti „Babysits“ el. pašto paslaugos pranešimų puslapyje arba spustelėdami prenumeratos atsisakymo nuorodą bet kuriame pranešime.
Pranešimų puslapis
Kaip pakeisti slaptažodį?
Savo slaptažodį galite pakeisti eidami į prisijungimo ir saugos puslapį. Įveskite dabartinį ir naują slaptažodį, tada spustelėkite „Išsaugoti“.
Prisijungimo ir saugos puslapis
Kaip pakeisti paskyros tipą? (iš auklės tėvui arba atvirkščiai)
Paskyros tipą galite pakeisti paskyros asmeninės informacijos puslapyje. Jei negalite jo pakeisti patys, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Asmeninės informacijos puslapis
Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
Kodėl Babysits nustato atsakymo į žinutes limitą?
„Babysits“ laikosi sąžiningo naudojimo politikos. Tai reiškia, kad apribojome žinučių, kurias vartotojas gali siųsti, skaičių, kad išvengtume šiukšlių ir bet kokio kito piktnaudžiavimo pranešimų siuntimo paslauga.
Mūsų tikslas – sukurti patikimą bendruomenę, kurioje vartotojai siųstų žinutes kitiems vartotojams tik tada, kai jie iš tikrųjų domisi siūloma paslauga. Apribodami vartotojų galimų siųsti pranešimų skaičių, tikimės, kad vartotojai siųs geresnės kokybės pranešimus.
Jei pasiekėte limitą, galite susisiekti su klientų palaikymo komanda, kad gautumėte daugiau informacijos.
Negavau savo telefono numerio patvirtinimo kodo.
Jei negavote patvirtinimo kodo, galite pateikti užklausą dėl naujo kodo asmeninės informacijos puslapyje.
Ar galiu ištrinti pranešimą iš savo pašto dėžutės?
Neįmanoma visiškai ištrinti pokalbio. Tačiau galite paslėpti pokalbį gautuosiuose spustelėdami archyvavimo mygtuką.
Kaip pranešti apie naudotoją?
Babysits leidžia naudotojams pranešti apie Babysits turinį, kuris pažeidžia mūsų taisykles ir nuostatas arba bendruomenės gaires. Norėdami pranešti apie vartotoją, eikite į vartotojo profilį ir spustelėkite „pranešti apie šį profilį“. Kai pateiksite ataskaitą, „Babysits“ bus įspėta, galės ištirti ir prireikus imtis tolesnių veiksmų. Ataskaitos yra konfidencialios, vartotojui, apie kurį pranešėte, apie jūsų pranešimą nebus pranešta.
Kaip padidinti savo profilio matomumą ir aukštesnį paieškos reitingą?
Paieškos rezultatų viršuje esantys profiliai sulaukia didžiausio matomumo ir susidomėjimo.
Norėdami padidinti paieškos reitingą:
* Uždirbkite ženklelius. Daugiau patvirtintų profilių su daugiau ženklelių pirmiausia rodomi paieškos rezultatuose.
* Naudokite platformą ir reguliariai tikrinkite / atnaujinkite savo profilį.
* Greitai ir laiku atsakykite į visus gautus pranešimus.
Uždirbkite ženklelius
Kodėl profilio nuotrauka privaloma?
Profilio nuotrauka, kurioje aiškiai matomas jūsų veidas, reikalinga pasitikėjimui ir skaidrumui užtikrinti. Vargu ar tėvai ir auklės susisieks su vartotoju be profilio nuotraukos.
Kodėl ištrynus paskyrą mano profilis vis dar matomas „Google“?
Kad kiti „Babysits“ naudotojai jus lengviau rastų, viešieji profiliai suteikiami paieškai. Tai reiškia, kad jūsų profilis taip pat gali būti įtrauktas į paieškos variklius, pvz., „Google“.
Nesijaudinkite, jei ištrinsite savo profilį iš mūsų platformos, jis bus pašalintas ir iš paieškos sistemų. Atminkite, kad paieškos sistemos neatnaujina visų puslapių pakeitimų kiekvieną dieną. Atminkite, kad kartais gali prireikti iki 3 mėnesių, kol jūsų profilis bus visiškai pašalintas iš paieškos sistemų.